Welkom!

Hoi en welkom op mijn site!

Mijn naam is Marit Otte en ik woon in Raalte. In augustus 2019 heb ik mij als fotograaf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Wel onder een andere naam, namelijk mijn eigen naam ‘Marit Otte’. Dat betekent dat ik ook andere dingen wilde veranderen, waaronder mijn website. Deze site zal nog even blijven bestaan om u door te verwijzen naar mijn nieuwe site: www.maritotte.com

Op deze site kunt u verschillende opdrachten van mij vinden zoals werk wat ik in opdracht heb gemaakt voor bedrijven of evenementen, vrij werk en werk wat ik in drie jaar heb gemaakt tijdens het studeren aan de Fotovakschool.

Spreekt mijn werk en fotografiestijl u aan? Neem dan gerust contact met mij op door een mailtje te sturen naar: info@maritotte.com of via Facebook! Ik hoor graag uw verhaal of wens waarbij ik mijn fotografie kan inzetten voor een mooi eindresultaat waar u naar opzoek bent!

KvK: 75608472            BTW: NL002386101B91

2 gedachtes over “Welkom!

  1. Beste Marit, fijn dat je gisterenavond mooie foto’s hebt gemaakt op het galafeest 2015-2016 Havo / Vwo Carmel College Salland.
    Op welke site/ link of andere manier kunne n de leerlingen de foto’s bekijken/ bestellen?

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie